środa, 14 października 2015

Widzicie to? Widzicie? ...czyli o prezencie niezwykłym słów kilka...

Szatan boi się ludzi radosnych (J.Bosko)... no mowa... i dlatego jeżeli książe ciemności zakręcił się wczoraj gdzieś w pobliżu Malkontentki, to bijąca z niej radość niewątpliwie zmiotła go na orbitę, albo nawet na czwarty poziom piwnic piekielnych. A tam, to już z pewnością jakiś czas posiedzi, bo trunki Belzebub zacne w lochach przechowuje pono... No własnie, ale skąd ta radość na malkontenckim obliczu, skąd to szczęście, przed którym nawet siły nieczyste padają na kolana? Kochani - wszystko to za sprawą paczuszki - niespodzianki, którą przygotowała dla Malkontentki autorka bloga Kosmetyczne raczkowanie - klikamy TU, czyli Monga! Prezent od Mongi jest najniezwyklejszy z niezwykłych - a dlaczego? Ano... patrzcie dobrzy ludzie, patrzcie i podziwiajcie, dla ułatwienia dodam... a nic nie dodam. Patrzcie jedynie...

To PRAWIE cała zawartość pudełeczka - piszę prawie, bo jest jeszcze coś niesamowitego...


a czegoż tu nie ma... no tego co schowałam, rzecz jasna... (Tytułem wyjaśnienia - liście i kasztany są przeze mnie przysposobione- przyniosłam je z trawnika, gdzie wraz z moimi kumplami - przedział wiekowy 3-11 - zbieramy takie różne...)
Jest za to:
  • maska skin 79 - uwielbiam i próbka BB - może to wreszcie ten właściwy odcień,
  • żel pod prysznic czekolada i pomarańcza. O na boginie... jaki zapach!!!!!
  • najwspanialszy gadżet kosmetyczny w historii czyli pomadka Sylveco, którą chyba wielbimy zbiorczo,
  • konturówka z Essence - Malkontentka zainteresowana, bo jako żywo konturówki jeszcze nie posiadała,
  • kapsułki pielęgnacyjne - no to jest bomba!
  • i próbki mojego ukochanego Norela!

Jest i list... prawdziwy, przepiękny. Monga kochana, ja się przy nim wzruszyłam - bardzo dziękuję za każde słowo!


No i uwaga....
Teraz TEN moment...

Kogóż to Franka tu przedstawia?!
Tak, tak... Siostrę! 
Otóż kochani! Monga sprezentowała France przepiękną, porcelanową siostrę. 

Oto Zosia, która od dziś zasili naszą wątła ekipę. A kto wie... Skoro jest Franka, dołączyła Zosia - może to jakiś dobry znak, może Malkontentka zacznie na serio kolekcjonować porcelanowe lalki?


I jeszcze ujęcie globalne!

Widzicie to? Widzicie!!!!


Monga - Monga Ty moja cudna i wspaniała! Dziękuję!!!

49 komentarzy:

  1. Pomadki Sylveco nie miałam, ale kiedyś w końcu się skuszę. Ja używamz firmy Flos-Lek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą pomadkę Sylveco ;)
    Takie lalki mnie przerażają; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu kochana jak Ty mnie rozbrajasz :D "wraz z moimi kumplami - przedział wiekowy 3-11 - zbieramy takie różne..." no cudneeee, ja zbieram z bratanicą, lat 5, a czasem nawet sama dla niej i tak mi się to wspaniale kojarzy!
    Gratuluję France siostry Zosi, już bidula będzie miała z kim poplotkować kiedy Sisi w robocie się kisi :D A i gratuluję Tobie paczuszki, wspaniała, czekamy na recenzje, a Sylveco uwielbiam :) Monga wspaniale dobrała "smakołyki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, bo ja tu w bandzie jestem. Wariujemy przy kasztanowcu i przeganiamy obcych!

      Usuń
    2. I tak trzymać skoro to wasz rejon :D

      Usuń
  4. Uwielbiam wszystkie kosmetyki, które mają cokolwiek wspólnego z czekoladą. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to czekoladę uwielbiam... Zjadać rzecz jasna:)

      Usuń
  5. oddawaj mi żel czekoladowo-pomarańczowy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale paka, faktycznie :D Ja porcelanowych laleczek się boję od dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah powinnaś napisać książkę xD'

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale miła paczuszka! A ten zel musi nieziemsko pachnieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!
    Od razu widac, ze Monga to swietna babka!
    Piękności :)
    Rozumiem, że Franka wniebowzieta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Franka i ja:). Tak mi się na starość czyni z umysłem. Anula - dziekuje! Jutro tak na Anioł Pański tu zerknij;) Poza porannym flakiem niby-kulturalnym (to z uporu byc musi), coś bardziej ekscytującego w samo południe Malkontentka opublikuje:)

      Usuń
    2. heheheheeeee
      komu bije dzwon :D kościelny :D

      Usuń
  10. Hehehehe to ja może na zachętę pokażę Ci moją "psychokolekcję" lalek procelanowych - gdyż ponieważ interendo kiedyś gorąco i namiętnie kolekcjonowała lalki porcelanowe - normalnie w nocy jak wchodzisz do mojego pokoju w domu rodziców to czujesz się jak w filmie laleczka chucky :D btw aaaa odżywka - noooo ja lubię je wszystkie teraz w rossku są za całe 6 zeta więc mozna poszleć a skuteczność przy tej cenie jest naprawdę na wysokim poziomie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pat... My mamy bardzo podobne upodobania!

      Usuń
    2. Czy Ty wiesz, że ja właśnie odkryłam, że ja wiem gdzie jest Twoje zdjęcie w tle "strzeż się pociągu" , bo jak w czaasie studiów mieszkałam w bydgoszczy to często wsiadałam właśnie tam - przystanek "bielawy" na osiedlu Bartodzieje normalnieee szokk - Ty sama robiłaś tę fotę?

      Usuń
  11. patrze, patrze i nie mogę się napatrzeć, co za cudeńka dostałaś - supcio gratuluję :)
    no i Franka ma siostrę...nie no, same dobre wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Renia widzi jakie mam szczescie:)

      Usuń
    2. Renia widzi, widzi i się cieszy z Twojego szczęścia i życzę więcej takich niespodzianek :)

      Usuń
  12. Bardzo fajna zawartość no i kumpelka do pary :)) Miłych testów, oby to był ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ta pomadka sylveco z peelingiem? Jeśli tak to ją uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paczka świetna, szczególnie pomadka ochronna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zobaczyłam słowo czekolada i odpłynęłam;) ja chcę ;) super pudełko ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana nawet nie wiesz jak się cieszę, że Ty się cieszysz :) Znaczy się, że się z Franką cieszycie :) Nie wiem dlaczego, ale myślałam że Zosia będzie przy France jak młodsza siostrzyczka wyglądać, a tu proszę, niespodzianka! A zawartość wybierałam zgodnie z własnymi upodobaniami licząc na to, że Twoje będą podobne :) Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monga- jest cudnie! A Zosia posturą bardzo do Franki zbliżona:) Dziękuje Ci baaaardzo:). Norel juz użyty! I to jest ten BB!!!! Juz zamówiłam wersje pełna!

      Usuń
    2. Tak myślałam że będzie odpowiedni jak pisałaś chyba u Patrycji że pomarańczowy ciut za jasny - u mnie było tak samo :)

      Usuń
  17. Ciekawe jak Franka przyjęła Zosię. Nie jest zazdrosna?

    OdpowiedzUsuń
  18. swego czasu czaiłam się na te kapsułki:)

    OdpowiedzUsuń