czwartek, 30 kwietnia 2015

Chupacabra czyli czwarteczek okraszony pasją

Twoja pasja czeka, aż dogoni ją odwaga. (Isabelle Lafleche)

...no właśnie zazwyczaj tak goni i goni, aż padnie pyskiem w piach i po zabawie...zazwyczaj ale nie zawsze...są bowiem na tym świecie i tacy obywatele, których pasja i odwaga idą ramię w ramię... Kochani... ale zanim... to maluśkie przypomnienie! Czwartek dziś mamy. Czwarteczek! Czyli prawie piąteczek. A skoro czwarteczek poprzedzający boski piąteczek... to wiadomo rzygamy sobie w rękaw i... kulturka... Ale wyjątkowo wszystkim zasłużonym nieboszczykom dajemy spokój, nie grzebiemy po annałach historii sztuki i nie schodzimy do melin pretendujących niekiedy do mateczników sztuki - z uwagi na zawartość osobników kreatywnych rzecz jasna (stali czytelnicy znają temat, nowych prosimy o nie wpadanie w stan oburzenia świętego).
Dziś kochani rzecz będzie o kulturze, ale takiej krzepko osadzonej w realiach dnia znojnego czyli o ludziach którym chce się chcieć! Krótko i treściwie, bo dziś nie gawędzimy tylko przez półtorej bezcennej minutki oglądamy filmik!
Są amatorami (ale już z dorobkiem), mają pasję tworzenia i odwagę żeby tworzyć nie tylko do szuflady (o szufladach już chyba było...), mają pomysł i talent... A co z takich komponentów można uwarzyć? Ha! Film moi państwo! Film można nakręcić. Oto trailer. Patrzcie i podziwiajcie. A tak na marginesie dodam, że muzykę do filmu skomponował mój osobisty małżonek...
Zatem kochani... CZ jak Chupacabra... Trailer... I muzyka...

33 komentarze:

  1. z racji jutrzejszego wolnego dnia, mam wrażenie, że dziś jest piątek:P i już miałam pisać, że wkradła Ci się pomyłka w tytule:P

    OdpowiedzUsuń
  2. No i miazga. Chcę oejrzeć cały ten film.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywne wariaty, a muzyka bardzo dobra! Taka z jajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muzykę se odpalę kilka razy by przeżyć dzień dzisiejszy;p

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywnie zakreceni :) muzyka wpadajaca w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie nie lubię polskich filmów , lecz ten wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc to polskich filmów nie znoszę... ALE ten wydał mi się naprawdę interesujący! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chętnie ogladam polskie filmy / byle nie w stylu Dlaczego nie, Po co ty... Czy jakos tak:). Ale Bareja czy Machulski to juz klasa sama w sobie :). A ten filmik ma moc zaangażowania i w tym jego siła!

      Usuń
  8. Kochana to Ty masz mężulka bardzo uzdolnionego- wielki ukłon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Wszelaka, małżon to się Pani udał, zresztą pamiętam posta gdzie były jego muzyczne kompozycje (to był pierwszy post jaki u Ciebie przeczytałam) :) bardzo kurturarne ludzie z Was i zdolne. Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo dla małżonka :)
    I udanego weekendu :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne napisane Pani Wszelaka :-) osobiście jestem zachwycona filmem, aktorami, muzyką, zaangażowaniem, ogółem. Cieszę się, że udało się zebrać świetną ekipę, każdy dał z siebie co najlepsze, każdy bawił się, uczył i zbierał nowe doświadczenia przy tym projekcie. Każda przemarznięta minuta podczas dni zdjęciowych, każdy element całej tej układanki był wart wysiłku i poświęcenia. Fajnie spotkać ludzi pozytywnie zakręconych. Z pozdrowieniami dla państwa Wszelakich - małżonka scenarzysty/reżysera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jestem naprawdę pod wrażeniem- entuzjazm, zaangażowanie, pomysł- jest moc!

      Usuń
  12. No proszę jaki uzdolniony mąż! W dzisiejszym świecie to wyczyn jak się człowiekowi chce chcieć, więc z chęcią obejrzę film i pooglądam tych, którzy robią to, co lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna muzyka :))) i film ciekawie się zapowiada. Co do wolnego dziś się obudziłam 8.40 i myślę ehh straciłam 10min DDTVn z Bartkiem i Kingą, odpalam tv, patrzę Dorota, i myślę, a czemu nie ma Kingi??? haha i dopiero jak Marcin mi wyskoczył doszłam, że to piątek ;)) Miłego weekendowania :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię czwarteczki, bo czwartek to już taka wigilia weekendu. Dawno nie byłam na dobrym filmie, a zapowiedź kusi. Zapraszam w wolnej chwili do mnie. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu majowego, pomimo pogody ;) Megly

    OdpowiedzUsuń
  15. Chupacabra - ciekawe.... właśnie oglądam a właściwie słucham:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozytywnie, chętnie obejrzę w całości :) zdolny mężunio :)

    OdpowiedzUsuń