niedziela, 12 kwietnia 2015

MAMY TO!!!! czyli wyniki rozdania u Malkontentki

Zwycięstwo jest rzeczą ważną, lecz najważniejszy jest udział w walce.

Kochani nadszedł TEN dzień!
Dzień losowania!
Wyłuskania Laureata!
Same Wiecie Kogo!
Tego, Który Zostanie Obdarowany!
...
Losy z wielkim mozołem wypisano….


Komisja Kontroli Gier i Zakładów nie wygląda tak zacnie jak na załączonej focie ale czuwa…


Vizer pełni straż honorową, oddając przy okazji cześć Słońcu... Wygląda niewinnie ale nie dajcie się zwieść pozorom - odgryzłaby rękę każdemu, kto chciałby zbliżyć się do maszyny losującej... hmmm... pewnie tak  właśnie by postąpiła gdyby nie była starą, poczciwą Vizer o wielkim sercu i jeszcze większym ...żołądku...


Maszyna losująca została przygotowana…


Sierotka zanurzyła swoją owłosioną łapę  i….
...już wiemy, że fantastyczną pulę nagród zgarnęła….




Niee, nie tym razem Wasza Wysokość... Dziś pewna i bezstronna ręka naszej brodatej Sierotki wydobyła z maszyny karteczkę i...









Gratuluję serdecznie!!!!
Laureatko moja droga, o ile czytujesz tego bloga - proszę o kontakt. Na nawiązanie interakcji mamy 3 dni!!!! Po upływie tego czasu zgodnie z Regulaminem, pomimo szalejącego we mnie żalu, będę zmuszona wylosować kolejną osobę!
Przypominam również, że masełko z kokosem poza lodówką, chłodnią, zamrażarką, igloo jest w formie płynnej!
Ale to nie koniec przyjemności. Z uwagi na fakt, że jest to pierwsze rozdanie, na moim pierwszym blogu itd. postanowiłam symboliczny upominek przyznać również osobie, która zgłosiła się do konkursu jako PIERWSZA.
scarlet23 znana też jako Mineralna Kasia zgłoś się!

Dziękuję Wam wszystkim za udział w rozdaniu. I już dziś zapowiadam kolejne… z naprawdę WIELKĄ niespodzianką! I dwoma głównymi nagrodami! A jako że Malkontentka funduje, to możecie liczyć na coś ekstra! Chytra jest bestia ale jak już się przełamie to ma gest… Jeszcze raz dziękuję za wspólną zabawę!


56 komentarzy:

  1. nie widzę wyników:( wtyczka niedziałająca mi zacina widok ów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje dziewczyny :)))
    Fajnie się czyta przygotowania do losowania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem chyba już nie będę wypisywać tego ręcznie:).

      Usuń
  3. O ja, dziękuję, zaraz wysyłam namiary! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam tą robotę w Komisji Kontroli! Ma ktoś gdzieś jakieś dojścia?? :D
    Gratuluję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ to jest komisja mojego zycia:). Bajka normalnie. Byłam dla niej gotowa oglądać losowania;)

      Usuń
    2. :) Ja miałam podobne zapędy kiedy losowanie prowadził ten charakterystyczny ekspresywny młodzieniec... Ach co to były za wieczory!

      Usuń
  5. Vizer jest najlepszy :)) a Ty sisi piękną masz łapę :D:D
    Raz jeszcze gratuluję dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vizer jest dziewczyna;)

      Usuń
    2. aaa to przepraszam dla Vizer- dziewczyny :D:D

      Usuń
    3. Chyba sie nie gniewa;) ale była złamana, ze tak męsko wyglada;)))

      Usuń
    4. he he wybaczy mi, Renia przyjedzie i ją ładnie pogłaska :)

      Usuń
    5. Nie masz wyjścia! Trzeba przyjechać i ugłaskać:)

      Usuń
    6. No mysle, ze tak zrobisz! I trzymam Cie za słowo!

      Usuń
  6. Pierwsze koty za płoty. Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ubawiłam się przy tych wynikach! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i zazdroszczę ogromnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje kobietki :) KOCHAM Vizer <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vizer macha do Ciebie radośnie ogonem :)

      Usuń
    2. UUuuuu <3 <3 Cudna jest <3

      Usuń
    3. Dawaj jej więcej fotek :D

      Usuń
    4. Jest cudna, mądra i... Ludzka:). To wlasciwie człowiek:). Starsza pani z niej ale taka z przytupem ;)

      Usuń
  10. fajnie to przygotowalas :)
    gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  11. spokojnie doszłabym do tego posta po prostu ide blogerem do tyłu i jeszcze mam troche do nadrobienia haha dzięki kochana!!!! juz piszę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i własnie teraz doszłabym do tego wpisu i moja radość dopiero teraz by mnie ogarnęła haha super ;) doszedł email bo z formularza wysyłałam :) ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezuniu, jaka poza :)))))
    Wygląda na absolutnie kochaną Psinkę o wielkim i miękkim psim serduszku!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo profesjonalne losowanie i bez żadnego kumoterstwa! ;))) psiak kochaniutki!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń