czwartek, 4 czerwca 2015

No to start...

Na dzień dobry wciąż przeze mnie odgrzewana myśl złota...
W sobotę centrum miasta wygląda tak samo jak i w każdy inny dzień tygodnia. Jest tylko więcej pijanych; w knajpach i barach, autobusach i bramach - wszędzie unosi się zapach przetrawionego alkoholu. W sobotę miasto traci swoją pracowitą twarz- w sobotę miasto ma pijaną mordę.
...ale z małą uwagą... Powyższą ponadczasową mądrość można/należy stosować również w przypadku weekendu rozkosznie rozciągniętego w czasoprzestrzeni przy pomocy wyłudzonego podstępem/otrzymanego łaskawie urlopiku...
Zatem kochani odpoczywajcie i bawcie się wspaniale... może nie aż tak z tą mordą...pijaną ale na maksa i w szczęśliwości ogromnej.
Franka sezon na łikendziki uważa za otwarty!

16 komentarzy:

  1. ja niestety nie mam przedłużonego weekendu, bo jutro potulnie muszę iść do pracy,ale i tak się cieszę z dzisiejszego wolnego dnia:) udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losy mojego urlopu ważyły sie do ostatniej chwili ale szef zmiękł :). Dziekuje. Miłego tego jednego wolnego dnia:)

      Usuń
  2. Wzajemnie miłego ' ŁIKENDZIKU ' :D życzę Tobie ja !!! odpoczywaj i baw się z rodzinką wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego weekendu :D baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech ja długiego weekendu nie mam. Piątek do roboty;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego weekendowania, ja niestety jutro muszę iść do pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. wzajemnie miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łikend, łikendzik, łikendeczek...oj lubię. Słodkie lenistwo. miłego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie mam :( Ale nie zazdroszczę i nawet wspaniałomyślnie życzę dobrej zabawy i odpoczynku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja niestety muszę się uczyć :( udanego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. "Po sobotnich balach chodniki zarzygane..." :] Szczęśliwości i radości, niech Ci łikend zacnie płynie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się muszę uczyć :( za tydzień pójdę napewno na imprezę na zakończenie sesji ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Długie weekendy są cudowne! Spędziłam go naprawdę świetnie, mam nadzieję, że Ty również! No i pogoda! Spisała się na medal!

    OdpowiedzUsuń