piątek, 1 stycznia 2016

Rozważania kapciucha

Pierwszy dzień nowego roku. Jakie to magiczne. A jakie umowne! Ba! Nie trywializujmy jednak rzeczywistości i przyjmijmy ją metafizycznie. Na klatę. Realną.
Ulice puste. Zimno jak diabli. I dzięki bogini, bo nawiazując do ostatniego ubiegłorocznego posta (brzmi, co), żadne owce nikogo nie zeżrą. Jest git. Cisza. Spokój. Dom śpi. Yeti z trzeciego zrobił wszystkim sąsiadom tą przyjemność i wyjechal w cholerę. Może bogowie bedą łaskawi i bestia wyemigruje na wyspy... No nic. Siedzę sobie w piżamie i kapciuchach, pije kawę z mleczkiem, przyklejam nos do szyby... A przede mną cały pusty rok. Do zapełnienia, do zagracenia, do załapania kolejnych zmarszczek i kolejnych siwych wlosow. Wbiegam w niego bez postanowień, bez konkretnych oczekiwań, ale z nadzieją że będzie zajebiscie. Przepraszam za nieparlamentarny język, niegodny damy, ale kurza miednica, tego właśnie pragnę -zajebiście dobrego roku. Obiecuję sobie solenne nie zerkać wciąż do tyłu... Nie zerkać, nie odwracać się i nie zawracać.
No to...startujemy!
Witajcie kochani w nowym roku! 
Niech nas nic nie zeżre! !

51 komentarzy:

  1. Haha niech to będzie dobry rok. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nas nie zeżre, nic nie powstrzyma! To ma być cholernie dobry rok i psia mać innej wersji nie przyjmuję :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się obydwoma rencami pod tym stwierdzeniem :)

      Usuń
    2. Ja tez babki! To będzie totalny odjazd;)

      Usuń
  3. Ostatnio trafiłam na vlogi "ziemniak TV" - chłopak mówi tak ciekawie i tak bardzo mnie zmotywował, że mam plan wykorzystać ten nowy rok jakoś tak lepiej... bo tamten wykorzystałam bardzo asłabo. W sumei tylko sobie przeleciał.
    Też nie planuje żadnych postanowień, ale mam nadzieję, że będzie genialny <3 I Tobie tego życzę! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie. Idę na ziemniaka;)

      Usuń
  4. I takiego właśnie zajebistego Nowego Roku Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się obudziłam bez kaca ale za to z bolącymi nogami wszędzie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie lepsze chyba bolące nogi.

      Usuń
    2. w sumie mądrze rzeczesz:D

      Usuń
  6. Piję już dzisiaj czwartą kawę... ;)
    Niech ten rok będzie właśnie taki jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta ja też po kolejną kawę sięgam! Kasia aby ten rob była ZAJEBISTY!!! Całusy

    OdpowiedzUsuń
  8. ehhh... mój nowy rok rozpaczął się FATALNIE! jeszcze przed północą pokłóciłam się z mężem i wyszłam spędzić sylwestra z Mamą. Dobrze, że już się skończył. Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej. Mam ochotę kopnąć w tyłek 2015 rok ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy z pewnością będzie dużo lepszy a z mężem z pewnością się pogodzisz:) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ależ taka kłótnia to dobra rozgrzewka. Spoko:). Potem będzie godzenie się:)))

      Usuń
  9. Mnie zezarl totalnie, grypa żołądkowa nie mylac z kacem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest katastrofa. Trafiło i we mnie kiedyś.

      Usuń
  10. Tak, niech ten rok będzie bardziej zajebisty i wyciśnięty jak cytryna :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech ten rok dla Nas wszystkich będzie mega dobry i niech nic nas nie zeźre:) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. też bym chciała, aby w końcu był dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech będzie dobry dla wszystkich :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie to dobry rok, albo... jak Ty nazwałaś - zajebisty! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten rok bedzie dobry i szczęsliwy choćbym sobie miała to szczęście kurna namalować :) jeee

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne życzenia, wyciśnijmy co się da z 2016 roku! :) Wszystkiego dobrego Kasiu i dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech nas nic nie zeżre! :)

    Ja też wczoraj przesiedziałam cały dzień w domu. Nawet się nie malowałam. Istne lenistwo :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak, Niech nas nic nie zeżre! :) Witaj i miej się jak najlepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Do przodu bez względu na wszystko!
    Wszystkiego najlepszego w 2016 roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Siemka Kochana w 2016 roku mam nadzieje że będzie tak zajebisty ze przerośnie Twe wyobrażenia nawet te najśmielsze.
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie! Nazywam się Kamila i prowadzę bloga poświęconego grafice komputerowej. Może zachciałabyś zajrzeć, pozostawić komentarz lub zaaobserować? Chętnie odwdzięczę się tym samym :) http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego naj naj naj w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń