piątek, 6 listopada 2015

Mikołaj u Malkontentki – wielki konkurs z kotem w worku!!!! Zapraszam!

On dostał twój list – na pamięć go zna
Prezenty już wziął i w worku je ma
Bo Mikołaj jedzie tu już. (E.Flinta)

No – jedzie! Prezenty zapragnięte? Listy napisane? Jeśli nie, to trzeba się śpieszyć, bo sądząc po ilości artykułów przynależnych Gwiazdce a wystawionych już w marketach, chyba w tym roku święta będą wcześniej – ktoś coś wie…? W Krainie Szalonego Kapelusznika wszystko jest możliwe. Podobnie jak na malkontenckim blogu. Malkontentka wpasowując się w ogólnie obowiązujące klimaty – wzorem tysięcy innych grzeszników – przechodzi przemianę duchową. No przynajmniej ma taki zamiar. Zacznie od czynienia dobra. Czyli co – konkursik? Z konkursikami sprawa jest o tyle trudna - dla ich autora rzecz jasna - że trzeba wymyślić pytanie, zadanie, cokolwiek… Na dzień dzisiejszy potencjał intelektualny Malkontentki nie pozwala na tak karkołomny wyczyn… Wprawdzie był pomysł, żeby zapytać czytelników, za co lubią Malkontentkę, potem wydrukować, rozkolportować po rodzinie, znajomych itd. i wybrać najbardziej – no wiecie… przychylną – opinię, ale po dłuższym namyśle nasza bohaterka zrezygnowała. Primo – przerażająca opcja, że wobec takiego dictum nikt nie stanie do konkursu. Secundo – trochę etycznie jakoś nie ten teges… ;). Dlatego idziemy w prostotę i gramy w odkryte karty…

Niniejszym ogłaszam…

Mikołajkowy konkurs u Malkontentki

6.11-6.12

Pytanie konkursowe:
Dlaczego pragnę wygrać konkurs u Malkontentki?

Ktoś w ogóle pragnie? Jakby co, to piszcie, piszcie...
Najważniejsze…

NAGRODA

I tu zonk…

Nagroda będzie wypasiona, ale jako że przyniesie ją Mikołaj 6 grudnia 
…no cóż musi pozostać tajemnicą….

Gracie o NIESPODZIANKĘ czyli kota w worku…! 

Warto – Mikołaj obiecał, ze bardzo warto! Będzie i dużo koloru i pielęgnacji i jeszcze czegoś… 
Zatem… Są odważni?

Warunki udziału w rozdaniu na blogu (obowiązkowe):

Publiczne obserwowanie mojego bloga Strzeż się pociągu- http://kasiotla.blogspot.com/
Odpowiedź na pytanie konkursowe.

Dodatkowe losy można otrzymać za:

Publiczne udostępnienie informacji o rozdaniu w poście na blogu (+1 los)
Umieszczenie na swoim blogu powyższego bannera z odnośnikiem do posta z rozdaniem (+1 los)

Zgłoszenie zamieszczamy w komentarzach pod postem.

Wzór zgłoszenia:

Odpowiedź:
Obserwuję bloga jako:
Info o rozdaniu w poście na blogu: TAK/NIE (link)
Banner: TAK/NIE (link)

Baner do pobrania:


A teraz jak zwykle przebiegle maleńką czcionką…

Regulamin
  • Organizatorką konkursu i sponsorem nagrody jest autorka bloga Strzeż się pociągu.
  • Rozdanie trwa od 06.11.2015 do 06.12.2015 do godz. 23:59.
  • W rozdaniu mogą wziąć udział publiczni obserwatorzy bloga.
  • Wyniki rozdania zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od zakończenia rozdania.
  • W konkursie wygrywa 1 osoba, którą wskaże Organizatorka.
  • Aby rozdanie się odbyło, musi wziąć w nim udział co najmniej 70 osób.
  • Na kontakt od zwycięzcy czekam 3 dni. Po upływie czasu wylosuję kolejną osobę.
  • Wysyłka tylko na terenie Polski (na koszt organizatorki) w ciągu 7 dni od wylosowania zwycięzcy.

Będzie, będzie zabawa!
Będzie się działo!

60 komentarzy:

  1. Odpowiedź: Uwielbiam niespodzianki. Otwierając takie prezenty wydają ciche kwiknięcia i cieszę się jak nastolatka :) Poza tym, jestem ciekawa cóż ciekawego wykombinował mózg i wyobraźnia pomysłodawczyni.

    Obserwuję bloga jako: mejd in poland
    Info o rozdaniu w poście na blogu: TAK - będzie dziś przed / popołudniu jak go spłodzę
    Banner: TAK - http://mejd-in-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech same dobre odpowiedzi. Będziesz miała trudny orzech do zgryzienia.
      Konkurencja zacna!

      Usuń
  2. Odpowiedź: DLACZEGO JA? (pytanie niczym tytuł polsatowskiego paradokumentu :D):
    - JA! Bo jestem odważny człowiek i "kota w worku kupować się nie boję" - bo mówią, żeby tego nie robić. No i co z tego :D?
    - JA! Bo byłam w tym roku grzeczna i myślę, że Św. Mikołaj mnie docenił.
    - JA! Bo jestem ciekawa co kryje się w "worku".
    - 3 razy ja - dziękujemy :D.
    Obserwuję bloga jako: Czarna Kawa
    Info o rozdaniu w poście na blogu: nie
    Banner: TAK http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedź: Dlaczego Leon ma wygrać rozdanie? Ano to oczywiste! Leonowi bowiem doskwiera ból duszy z powodu nie kupienia auta październikową porą... Dlatego też aby nie pogrążyć się w otchłani rozpaczy trzeba go uraczyć i uratować jaką miłą namiastką zamiast wymarzonych owych 4 kółek... Dzięki niespodziance z worka, radość znów zagości na facjacie Leona a cięte riposty pozostają w szczęce i palcach, gotowe do wymierzenia świata w te i we wte!
    Obserwuję bloga jako: Kathy Leonia
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  4. taki zacny konkurs, a ja mózgownicę mam zlepioną ulepkiem, który zjadłam na śniadanie, czyli konfiturą figową prosto z Maroka :P ale nad odpowiedzią muszę pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam samo jak koleżanka powyżej mam problemy z mózgownicą obecnie, ale sklecę tutaj jakąś ładną wypowiedź w przypływie weny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedź: Oj bardzo pragnę wygrać konkurs u Malkontentki, bo Evusia bardzo lubi kotełki. Niestety Szanowny Pan Mąż do zwierząt nastawiony jest raczej niezbyt przyjaźnie a do tego na alergię cierpi mocno więc Evusia usilnie wciąż marzy o jakimś sierściuszku nieszkodliwym aby swą potrzebę głaskania na dobre zaspokoić. A malkontencki kotecek w worku i bezpieczny (bo przecie ten worek od powietrza , którym Szanowny Pan Mąż oddycha znacznie go izoluje a i Evusię fakt posiadania go niezmiernie uszczęśliwi.
    Obserwuję bloga jako: Eva Pe
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK http://ladyinblack69.blogspot.com/ (na pasku bocznym)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedź:Lubię niespodzianki, a biorąc pod uwagę kreatywność Rzeczonej Autorki Bloga spodziewam się absolutnie zaskakującej petardy z którą chętnie bym się zaznajomiła.
    Obserwuję bloga jako:Anna Grzybowska
    Info o rozdaniu w poście na blogu: Tak http://perfectfoundation12.blogspot.com/2015/11/strzez-sie-pociagu-mikoaj-u.html
    Banner:Nie (link)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jakżebym mogła pominąć taką zabawę :p

    Odpowiedź: Uwielbiam niespodzianki, koty w worku (i te z workiem lub bez - moje są po kastracji ;p), i baner tak mi się spodobał, że nie wiem czy go nie zostawię do mikołajca kolejnego hehe ;p
    Obserwuję bloga jako: Anna El
    Info o rozdaniu w poście na blogu: TAK : http://rozmaitoscikosmetyczne.blogspot.com/2015/11/mikoajec-bez-jajec-z-kotem-w-worku.html
    Banner: TAK http://rozmaitoscikosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się nie skuszę :) Powód jest prosty: za dużo mam xd
    Dlatego też życze wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

  10. Obserwuję bloga jako: Zebra
    Info o rozdaniu w poście na blogu: nie
    Banner: TAK już aktywny :D

    A na pytanie odpowiem wieczorem jak będę miała chwilkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie konkursowe:
      Dlaczego pragnę wygrać konkurs u Malkontentki?
      Jak to dlaczego? Odpowiedz jest prosta! Grzeczna byłam, dziecię urodziłam – i list do świętego również napisałam! :D Bardzo bym chciała by w odpowiedzi na moje słowa, wpadł 6 grudnia i mnie obdarował  Prawdziwego kota jeszcze w domu nie mam – to niech Mikołaj wpadnie z takim kiciusiem w worku i będzie załatwione! A Malkonetka niech mnie pielęgnuje, niech pokoloruje i może coś jeszcze ze mną zmajstruje? :] Każdy by chciał, aby w tym magicznym dniu – dniu gdzie wyobraźnia rozszerza się do granic możliwości, a mózg tworzy obrazy niczym piękne bajki wpadł Święty Mikołaj, usiadł na momencik – przemówił, pogłaskał i jak coś zostawi to radość wielką mi sprawi!

      A i Malkonetce życzę, aby w tym wspaniałym dniu Święty zawitał i zasypał górą prezentów! Oraz dużo zdrowia w woreczkach zostawił! 

      Wszystkim powodzenia!

      Usuń
  11. Obserwuję bloga jako:Natalia J
    Info o rozdaniu w poście na blogu: tak https://plus.google.com/115176786620657431161/posts/TuptCYf7sz8

    Banner: TAK https://plus.google.com/115176786620657431161/posts/TuptCYf7sz8?pid=6214021416861924274&oid=115176786620657431161

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo byłam grzeczna! A Mikoaj to widział i ja wiem i on wie, że kotika z worka chce... i jeszcze dlatego, że bo... ja! ;)))
    Obserwuję bloga jako: agu_ro
    Info o rozdaniu w poście na blogu: tak, http://simplynailsdesign.blogspot.com/2015/11/zakupy-w-rossmanie-cz-2-konkurs-u.html
    Banner: tak, http://simplynailsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Karolina Horsi
    Baner :http://karolinahorsi.blogspot.com/

    Historia ta jest długa i zaczyna się dokładnie 8 lat temu! Tamtego wieczoru wracałam z koleżankami ze sklepu z reklamówką czipsów i innych cellulitów, które wtedy nas nie dotykały. Beztrosko kierowałyśmy się do domu, kiedy zobaczyłam na poboczu małe biedne kudłate stworzenie. Ja Karolina, córka Jurka od dziecka wiedziałam, że pod żadnym pozorem nie mogę przyprowadzić do domu nic co ma pierwszą literę na K a ostatnią na T. Ja Karolina, z pękającym sercem pobiegłam do Kota i wzięłam go w ramiona, żeby przez chwile przytulić to przytulaste stworzenie. Ten wieczór nie należał do mnie, nie należał tez do Jurka - był to dzień Kota. Po dokładnym ogłaskaniu Kota postanowiłyśmy kierować się prosto do domu - czipsy&cellulity ciągle czekały. Kot miał inne plany, opuszczone zwierze poczuło we mnie zapach matki i wybrało mnie jako matkę adopcyjną. Przyczepił się mojej nogi jak rzep psiego ogona i nie odpuszczał, szedł za mną po same drzwi domu. Zrezygnowałam z cellulitów i wzięłam zwierzaka do domu - tego wieczoru nasi domownicy pokochali koty a Kot stał się Romanem i jest z nami do dziś. Kilka lat później od szubienicy uratowaliśmy kolejnego futrzaka - Budynia (oba koty niestety mają otyłość i cellulit, możliwe, że czytają blogi kosmetyczne). Na bieżąco w naszym ogrodzie "dzikie" koty znajdowały pożywienie, zawsze trafiają do nas! Niewiele później w naszym domu wciąż gościł Rysiek, który był kotem sąsiadów, ale jednak wybrał sobie nas na swoich adopcyjnych rodziców i tak już pozostało.

    Przepuszczam Malkontentko, że wypuszczając kota z worka on po prostu przybiegnie do mnie, bo jestem kocią mamą ! Tylko mu nie mów, że czekają go lata cellulitu, pilates i Chodakowska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czytam o Twoich kotach... W sumie jakos do nich pasuje:)))

      Usuń
    2. przepuszczam - o matko:)
      przypuszczam ! (głupia Karolino)

      Usuń
    3. Ale świetna wypowiedź! :D ;)

      Usuń
  14. a ja zycze wszystkim powodzenia! :)/K

    OdpowiedzUsuń
  15. to ja sie melduje :) obserwuje jako Kasia Mineralna albo Mineralna Kasia i chcę takiego kota w worku bo nie mam żadnego zwierzaka obecnie w domu :)

    Pozdrawiam hohohoho

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedź: Chciałabym Twego kota w worku z prostej, ale bardzo ważnej przyczyny. ''Obserwujemy'' się od dłuższego czasu- w sumie to chyba mnie odwiedziłaś zaraz jak założyłam blog. Mimo to wciąż nie mogę Ciebie rozgryźć, nie wiem czego mogę się spodziewać w Twoim każdym poście i dlatego z zaciekawieniem je czytuję. Jesteś dość intrygującą tutaj postacią, a ''prezenty'', którymi obdarowujemy innych zawsze oddają jakąś część samej siebie. Dlatego chciałabym tę część Ciebie poznać. To coś unikalnego, a głębie można dostrzec nawet w ''niewypasionych'' prezentach hahah.. ;)

    Obserwuję bloga jako: White Zephyr
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK http://jinqueenbee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedź: Uwielbiam koty. Szczególnie w worku! :D Dzieci by się ucieszyły. :)
    Obserwuję bloga jako: Agnes
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK http://bibaba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedź: Dlaczego ja... hmm... a Ja taka skromna osóbka i się wstydzę napisać ;) Ale jakbym nie była taka wstydliwa to bym napisała pewnie tak: Dlatego że ja muszę to wygrać, nie ma innej opcji ;)

    Uwielbiam niespodzianki, a w dzieciństwie zawsze chciałam wygrać Zonka, byłby super do mojej kolekcji pluszaków. Teraz już ich nie zbieram, oddałam na dom dziecka kilkanaście lat temu ale ta chęć kota w worku pozostała... Zaopiekuję się nim bardzo chętnie, będzie miła domek, dobre jedzonko, będę mu gotowała i w ogóle żyć nie umierać ;) Liczę też na przełamanie złej passy ciągłej przegranej ;) Tak w końcu wygrać coś od dawna, bardzo dawna, bardzo bardzo dawna xD Czy nie warto o to walczyć i mieć nadzieję, ze ten konkurs będzie tym pierwszym z dobrej passy ?
    Obserwuję bloga jako:Anna Linka
    Info o rozdaniu w poście na blogu: TAK http://do-it-with-ann.blogspot.com/2015/11/konkurs-u-malkontentki.html
    Banner: TAK http://do-it-with-ann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedź: No popatrz na mnie sama jestem jak kot w worku xD Co dwa koty w worku to nie jeden xD :D
    Obserwuję bloga jako: Interendo
    Info o rozdaniu w poście na blogu: TAK:http://interendo.blogspot.com/2015/11/co-miaam-okazje-testowac-w-roznych.html
    Banner: TAK interendo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  20. Odpowiedź: Chciałabym wygrać, bo... lubię koty! Nawet jednego mam - rudego Rysia :D I owy Pan potrzebuje towarzystwa! :D Co prawda nie trzymam go w worku..
    A tak serio, to hmm.. mam urodziny niedługo po ogłoszeniu wyników, miło by było zrobić sobie jakiś prezent :D
    Obserwuję bloga jako: Aleksandra Włoch
    Info o rozdaniu w poście na blogu: Niestety nie posiadam bloga, więc nie :c
    Banner: jak wyżej ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Malkontentka z worem upominków na plecach? Iście zacny widok! :-D Z racji tego, na ile Malkontentka dała się poznać w swoich postach można śmiało wnioskować, że upominek od Malkontentki-Mikołaja będzie niebanalny, zaskakujący i z fajerwerkami! Dlatego też ochoczo się zgłaszam i pragnę walczyć jak lwica o tę piorunującą niespodziankę! Obserwuję jako aGaRaSzKa, natomiast nie skorzystałam z baneru i nie udostępniłam info o rozdaniu, bo wiesz, że tego nie praktykuję! Powodzenia dla wszystkich i dla mnie też, a co! :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedź: Dlaczego chciałabym wygrać? Mam strasznie ciekawską naturę, a że w Twoim konkursie do wygrania jest niespodzianka to pierwsza chcę się dowiedzieć co się w niej znajduję! :) i później pokazać zawartość innym, żeby nie musieli się główkować. Uwielbiam niespodzianki ;)
    Obserwuję bloga jako włosovelove.
    Info o rozdaniu w poście na blogu: nie
    Banner: TAK http://wlosovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedź: Uwielbiam wygrywać :) to bardzo miłe :) nutka napięcia kiedy czeka się na wyniki to bardzo fajna sprawa, a jak jeszcze jest to niespodzianka to już kumulacja zaskoczenia :) bo największym jest oczywiście wygrana :) podobają mi się blogi kiedy ktoś losuje , np kot, córka, przypadkowa dłoń :) wtedy widać, że i sam blogowicz przeżywa zabawę :) ... jednym słowem lubię wygrywać niespodzianki, no i jestem za duża aby przyszedł do mnie mikołaj, więc jest szansa mała ,że jednak przyjdzie :P no i kocham koty!! A tu jest kot i to w worku ^^

    Obserwuję bloga jako: Kamira90

    Info o rozdaniu w poście na blogu: nie

    Banner: TAK : http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedź: bo.. lubię koty w worku, czyli lubię niespodzianki. Czuję wtedy motylki w brzuchu, takie niczym w gimnazjalnych latach, jak się zakochiwałam :D
    Obserwuję bloga jako: Naughty Girl
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK/http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedź: A czemu nie ja? Mam taki kaprys i chcę wygrać:)
    Obserwuję bloga jako: rudy włos
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK rudywlos.blogspot.com zakładka banery

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedź: Dlaczego chciałabym wygrać? To proste - przez chciwość :P Chciałabym wygrać puchate mruczące kocisko zapakowane w elegancki, świąteczny woreczek. Bo szczęście mierzy się w kotach :)
    Obserwuję bloga jako: I love dots
    Banner: TAK http://lovedots-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedź: Dlaczego chcę przygarnąć kota w worku? Ja mając lat może 8-9 oglądałam "Idź na całość" (zazwyczaj dobrze obstawiałam bramki) i marzyłam o kocie w worku czyli Zonku który był tam nagrodą pocieszenia. Mama w tamtych czasach często jeździła do Warszawy do lekarza, zobaczyła w jakimś sklepie Zonka i obiecała mi kupić. Niestety jak się pewnie domyślasz w końcu mi go nie kupiła. Żałowałam, bardzo :( Dlatego teraz w wieku już 20+ chciałabym wreszcie dostać tego obiecanego kota w worku. Nie martw się zajęłabym się nim bardzo dobrze. Towarzystwo też by miał, czarnuch Stefan, Szczepan, czy Szczefan (jeszcze nie zdecydowaliśmy, każdy go inaczej nazywa) zaopiekowałby się nim i towarzyszyłby mu w zabawach, chociaż pewnie miską by się nie podzielił. Gienia - mała ale przebiegła istota, która garnie do Stefana, a on się jej boi i my się boimy żeby go chociaż nie pogryzła, chociaż jest chomikiem, może nie do końca dobrze wychowanym (staramy się jak możemy i nawet parę sztuczek umie zrobić) już się przyzwyczaja do kociego towarzystwa więc jeszcze jeden kot nie zrobiłby dla niej różnicy.
    Poza tym uwielbiam koty, te w workach i te bez worków.
    Obserwuję bloga jako: Nely
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK http://czekolada-i-truskawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedź:
    Dlaczego pragnę wygrać konkurs u Malkontentki? Jeju... bo kocham prezenty :D a szczególnie niespodzianki - uwielbiam ten dreszczyk emocji przy otwieraniu... czuję się wtedy jak małe dziecko <3
    Obserwuję bloga jako: Pa ti
    Info o rozdaniu w poście na blogu: (w poście na blogu (jeszcze ;p) nie dałam ale udostępniłam info na moim prywatnym fb oraz na moim fanpage Uroda, Zakupy, Recenzje.
    Banner: TAK urodazakupyrecenzje.blogspot.com
    Trzymam kciuki! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedź:
    Dlaczego pragnę wygrać konkurs u Malkontentki? Jeju... bo kocham prezenty :D a szczególnie niespodzianki - uwielbiam ten dreszczyk emocji przy otwieraniu... czuję się wtedy jak małe dziecko <3
    Obserwuję bloga jako: Pa ti
    Info o rozdaniu w poście na blogu: (w poście na blogu (jeszcze ;p) nie dałam ale udostępniłam info na moim prywatnym fb oraz na moim fanpage Uroda, Zakupy, Recenzje.
    Banner: TAK urodazakupyrecenzje.blogspot.com
    Trzymam kciuki! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedź: Tum tu ru dum! Nic nowego się nie wydarzy jak powiem, że uwielbiam dostawać prezenty (chyba jak każdy :P) nie? Ale jeśli chodzi o niespodzianki to już inna sprawa! No bo przecież kto nie kocha tego dreszczyku emocji związanego z otwieraniem paczuszki, w której nie wiadomo co się znajduje? No właśnie. Ja kocham ten dreszczyk emocji zwłaszcza jeśli chodzi o czas świąteczny (uwierz mi, że tylko w święta tak bardzo cieszą mnie niespodzianki) :3 I właśnie dlatego, że kocham kupować/dostawać kota w worku, bo nie boję się ryzykować, a po drugie człowiek jest szczęśliwszy gdy okazuje się, że w tym worku jest coś co bardzo chciał, a tak naprawdę się tego nie spodziewał powinnam dostać tą paczuszkę :P
    Obserwuję bloga jako: Shizuka K.
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jak to czytam to jakieś masło maślane chyba z tego wyszło xD Widzisz? Słowa się plątają, bo tak bardzo pragnę tej paczuszki xD

      Usuń
  31. Odpowiedź: Koty kocham, więc z otwartymi rękoma przygarnę nawet tego w worku u mnie na pewno będzie mu dobrze ;) Do tego paczki niespodzianki moim zdaniem są najlepsze bo wzbudzają najwięcej emocji, a przy otwieraniu ma się dreszczyk podniecenia i adrenaliny bo każdy jest ciekawy co za skarby kryją się w środku. Cieszyłabym się jeszcze bardziej, że wygrałam ponieważ w tamtym roku Mikołaj do mnie nie dotarł to może w tym mi to wynagrodzi miłą niespodzianką ;)
    Obserwuję bloga jako: Ewka501
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedź: Kotki mruczą miło, dają ciepełko w kolanka. Czego więcej chcieć na te brzydkie, zimne dni? Warto kotka w worku dostać :P A tak na poważnie (bo jestem poważnym człowiekiem), to nie mam szczęścia w rozdaniach, czasem mam wrażenie, że już sobie daruję, bo to i tak nie ma sensu, ale jak widać jednak uległa jestem. Uwielbiam niespodzianki i dlatego sama je sobie robię, kupując beauty boxy - co miesiąc kupuję kota w worku i staram się cieszyć z wszystkiego co dostanę. A znając (czytając) Ciebie, taka malkontencka niespodzianka musi być wybitnie przyjemna ;)

    Obserwuję bloga jako: Aleksandra Paczkowska
    Info o rozdaniu w poście na blogu: jeszcze nie, jak to się zmieni dam znać ;)
    Banner: TAK http://feeling-fancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedź:

    Kochany Święty Mikołaju,

    Ile to już lat? Sporo, to prawda, sporo od kiedy nie napisałam do Ciebie listu. Co u Ciebie? Widzę, że trochę zmieniłeś wizerunek - z brodatego starszego Pana, na fajną babeczkę z blogiem i lekkim piórem - powiem Ci, że pięknie Ci w tym nowym wizerunku! Nawet jeśli ta zmiana wydaje się być trochę kontrowersyjna, gender i te sprawy, wiesz jak jest! Czas pędzi i nie chce mi się wierzyć, że pędzi aż tak, że moje życie tak się zmieniło, że zmieniło się moje otoczenie, moje miejsca pracy, mój Kraków, arena polityczna, sytuacja na świecie, Paryż... Święty Mikołaju, nie jest łatwo, no nie?
    Widzisz, wszystko się zmienia, ale jedna rzecz pozostaje taka sama. Dalej mam w sobie sporą cząstkę pod tytułem mała dziewczynka. Mała dziewczynka, która sklep z zabawkami zmieniła na sklep z kosmetykami. Która gdy się boi, nie szuka pod ręką maskotki misia, tylko męskiego ramienia. Która marudzi, że nie chce iść - zamiast do szkoły - do pracy. Niewielkie zmiany, ale sedno pozostaje constans. Ale co tam, nie będę Cię Stary Przyjacielu zanudzać. Wpadnij do mnie grudniową porą, napijemy się grzańca, powspominamy stare dobre czasy.
    Przypomnisz mi chociaż na chwilę jak to jest być małą dziewczynką w pełni.

    Obserwuję bloga jako: Niepoważnie o kosmetykach ;)
    Info o rozdaniu w poście na blogu: TAK http://niepowaznieokosmetykach.blogspot.com/2015/11/relacja-z-kongresu-i-targow-lne-spa-w.html (na samym dole ;))
    Banner: TAK http://niepowaznieokosmetykach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie jestem typem wygrywającym, ale stwierdziłam "CO TAM! Raz się żyje" - YOLO i te sprawy ;) Po za tym, czego nie może zdziałać magia Świąt~ (...i szczęście głupiego ^s^) więcccc~
    Odpowiedź:
    Pragnę wygrać konkurs, bo jestem ciekawa wyglądu kotka XD . Może jest słodki jak jabłka w karmelu, a może co rusz pokazuje pazurki, tak czy tak, na pewno odpowiednio się nim zajmę :3 Miłości u mnie pod dostatkiem, a rączki mam stworzone do głaskania, pieszczenia i dogadzania, takiemu małemu, puszystemu zwierzakowi ;) .
    Uwielbiam być zaskakiwana, a prezent każdy chciałby dostać, szczególnie w tak wyjątkowy czas jak święta (kiedy w domu jest więcej kłótni, niż potraw na Wigilijnym stole ^^). Dodatkowo jeśli prezent ten jest stworzony przez kolaboracje "Mikołaj - Malkontentka" to na 100% jest na co czekać. W końcu, Mikołaj to nie byle kto, on zawsze wie co dobre, a jak tylko zawitałam na twojego bloga by poczytać, czy nie zacznę obserwować byle czego, nie zawiodłam się. (Bardzo podoba mi się twój styl pisania i humor.) Aby już nie przedłużać... w skrócie:
    Cud, miód, maliny (lub orzeszki - jak kto woli <3 ) Życzę Ci sprawnego ogarnięcia konkursu, bo widzę, że będziesz mieć dużoooo pracy. Dla siebie, szczęścia, choć raz XD I ogółem wszystko pomieszałam i nie wyszło tak ładnie jak miało, ale trudno.
    P.S. Strasznie mnie skusiła wiadomość o dużej ilości koloru i pielęgnacji i jeszcze czegoś…, aż ślinka cieknie ^q^ Normalnie spadłaś mi z nieba, bo przydałoby się wreszcie coś nowego w moim arsenale broni XD Jestem pewna, że w moich oczach zabłysłyby iskierki radości, a na buźce zawitał wielki~ uśmiech :D (tak, wiem, mania buziek i emotikon)
    Pozdrawiam, bay,bay~ ~(*o*)~
    Obserwuję bloga jako: Mikai Yagamoto (dopiero co odkryłam twego bloga, a wstrząsnęła mną miłość od pierwszego wczytania XD)
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE (iż, dlatego, bowiem, że... nie mam bloga T^T)
    Baner: NIE (gdyż, azaliż, ponieważ... bloga nadal brak *chlipa w kącie*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za rzadkie komentowanie (itp...), ale ani laptop, ani internet, nie jest mi przychylny ;P - jak czasami uda mi się coś zrobić, to cud.

      Usuń
  36. Odpowiedź: Bo chciałabym się przekonać, czy można wygrać nie pisząc słodkich wierszyków, czy poruszających historii o tym jak zmieni się życie w wyniku wygranej.
    Ze zwierząt w worku trzyma się prędzej węże, niż koty. Nie rozumiem tego frazeologizmu :)
    Angielskim odpowiednikiem jest "buy a pig in a poke" - w zasadzie u nas też podkłada się ludziom świnie, ale za darmo.
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK http://mini-miniaturki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedź: Z bardzo egoistycznych, aczkolwiek prawdziwych pobudek, chciałabym kotka w worku, bo jestem egoistką i uwielbiam dostawać prezenty, a jak już niespodzianki to wgl heven seven , przyznaję się bez bicia. Jak ten piękny koteczek do mnie nie trafi zrozumiem. W pełni.Na pewno jest ktoś kto zasługuje na niego bardziej niż ja. Ale zaryzykować zawsze można i ja to ryzyko podejmuje, za wszelki egoizm serdecznie przepraszam :<
    Obserwuję bloga jako: Agnieszka Pacierpnik
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK http://babajagaapatrzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Odpowiedź: Uwielbiam prezenty-niespodzianki, dlatego biorę udział w konkursie. Jestem starrrrasznie ciekawa co może znajdować się w środku aczkolwiek nie zatrzymam wszystkiego dla siebie. Mam pomysł, aby dorzucić produkty do prezentów dla najbliższych :)
    Obserwuję bloga jako: Kisielowa ^^
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedź: Bardzo bardzo bardzo lubię niespodzianki więc jak tu nie wziąć udziału
    Obserwuję bloga jako: Beatrice
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK http://przypudrujmynosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedź: Dlaczego chciałabym wygrać? Bo podniecają mnie niespodzianki :D
    Obserwuję bloga jako: Gaba Gy
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedź: Pragnę wygrać konkurs u Malkontentki ponieważ, uwielbiam niespodzianki. Bo kto nie lubi jak dostaje paczuszkę z magiczną, nieznaną zawartością? Więc skoro będzie dużo kolorowych kosmetyków to chcę wygrać, bo akurat moje kosmetyki zaczęły się kończyć, a zapas trzeba uzupełnić, więc trzeba spróbować szczęścia :D Na pewno będzie to okazja do poznania nowych kosmetyków z którymi nie miałam styczności, więc radocha z paczuchy będzie jeszcze większa :D
    Obserwuję bloga jako: Nadia
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. No i popatrz, jakie to dziwne, byłam pewna, że dawno się zgłosiłam, a chyba będę ostatnia! Gapa ze mnie :D Tak czy owak:

    Dlaczego pragnę wygrać konkurs u Malkontentki? Dlaczego pragnę wygrać kota w worku, hmmm.... Kot w worku, kot w worku... ostatnio mam takie szczęście, że to byłby pewnie tygrys... głodny... z wielkimi kłami.... albo tygrysica.... przed okresem.... chyba tygrysice mają okres?.... wściekła.... wielka....szukająca krwi.... świeżej.... niewinnej....ufff, to mnie by nie zeżarła.....może za to łyknie tego wkurzającego sąsiada, który słucha hip hopu na cały regulator?.... albo tą małolatę, która co tydzień ma innego chłopaka i każdego musi "wypróbować" kilka razy przed porzuceniem, ale tak, by wszyscy sąsiedzi na pewno słyszeli co robią?...o, albo starszą panią, która jest przesympatyczna, ale żywi się tylko bigosem, który regularnie raz w tygodniu sumiennie gotuje przez kilka godzin i cała klatka delektuje się zapachem kapuchy?... Rozmarzyłam się! Chcę wygrać u Malkontentki, aby tygrysica z wora załatwiła mi święty spokój z sąsiadami, jasne? :D
    Obs jako Nie Bieska
    Baner http://cosmeticosmos.blogspot.com/

    Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  44. Odpowiedź: Ponieważ w tym roku pierwszy raz Mikołaj nie zostawi u rodziców ani u siostry prezentów dla mnie i tak mi jakoś smutno ...
    W tym roku tylko dzieci były grzeczne :).
    Obserwuję bloga jako: raeszka
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK http://raeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Odpowiedź: Bo... O ja durna, zapominalska! Bo nawet lubię koty a te w worku to już na pewno. Bo Malkontentka jest na pewno lepszym Mikołajem niż Malkontentką o czym pisałam już w poście na swoim blogu. Bo miło jest dostawać prezenty :)
    Obserwuję bloga jako: Monga
    Info o rozdaniu w poście na blogu: NIE
    Banner: TAK http://kosmetyczneraczkowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Odpowiedź: Dlaczego ja powinnam wygrać? Jedno słowo: KOCIARA ! Boże ja tak kocham koty, że jak zobaczyłam tego czarnego, który jest do wygrania to oszalałam. Kocham koty bardziej niż swoją rodzinę, KOTY POWINNY RZĄDZIĆ ŚWIATEM. Sama chciałabym być kotem, dlatego nawet na fejsbuku mam na imię Kot. A jaki Kot? Kot Zindywidualizowany. Dlatego też szukam nowego "koleżki" do przytulania. Ten byłby idealny. I to kot z worka, no bo przecież w czym Mikołaj przynosi prezenty jak nie w worku. Jako kociara, posiadam dwa żywe koty, na tegoroczne święta zażyczyłam sobie trzeciego i co usłyszałam? NIE. No to może być pluszowy, jaki kolwiek byle KOT! Słodki Jezu, KOTY są CUDOWNE, wspominałam, że je kocham? Tak więc dlatego niech on trafi w moje KOCIOPRZYTULASKOWE rączki. Pozdrawiam Cię Kocie w worku.

    Obserwuję bloga jako: Adrianna Leszczyńska
    Info o rozdaniu w poście na blogu: TAK http://goldenmiu-world.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html
    Banner: TAK http://goldenmiu-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. ODpowiwdz: Chciałabym wygrać bo jeszcze przez parę minut jest Dzień Mikołaja i nigdy nic nie wygrałam a uwielbiam prezenty
    Obserwuje bloga jako: blondelook74
    Baner: nie
    baner: nie

    OdpowiedzUsuń