środa, 30 września 2015

Zawieszam bloga na gałęzi

Doprawdy. Jestem zarzucana mailami dziwnej treści. Gall Anonim uprzejmie informuje, że ktos gdzieś - nie wiem gdzie - a zwłaszcza po kiego korzysta z mojego pomysłu na bloga. I kreuje cos w podobie. Na zdrowie! Generalnie jestem spokojna, generalnie mam to w pięcie ale... Informuję, że wysyłanie do mnie maili donosicielskich treści nawet najbardziej sensacyjnej wkurza mnie niemożebnie i mija się z celem zamierzonym. Rozpierduchy robić nie będę. Jestem na skraju swiata i nawet tu mam łagodny charakter pomimo prób wprowadzenia mnie w stan podwyższonej jadowitości. W związku z powyższym dla dobra własnego i publicznego zawieszam bloga. Niech sobie powisi. Może sytuacja go przewietrzy. Buziaki z zesłania.

25 komentarzy:

  1. Kochana, zrobisz jak uważasz ale wiedz, że będzie nam Ciebie brakowało i zbyt długo nie wietrz bo zmarzniemy! ;D

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ach i jeszcze jedno, pamiętaj, że jesteś nie do podrobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wracaj szybko, dokłądnie jesteś nie do podrobienia i nie fajnie, że gdzieś tam znikasz :(
    No ale odpocznij sobie, bo przemęczenie jest naprawdę złe

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczywaj Kochana. Nabieraj nowych sił i weny twórczej. I wracaj szybko bo będę tu tęsknić za Tobą, chlip, chlip.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpocznij i wracaj ze zdwojoną siłą! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda... Mam nadzieję, że do nas wrócisz w tempie expressowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pootwieraj okna, zrób przeciąg "blogowy" i wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matkooo ... no bez przesady wysyłanie maili to już normalnie stalkowanie... Myślę, że nie powinnaś się tym przejmować :)) Sisi jest tylko jedna jedyna i niepowtarzalna :D btw ale miałam cyrk z przesyłką od Ciebie xD ja myślę, że WSZELAKIE perypetię są wpisane w Twoją naturę :D hehehe normalnie historyjka prawie jak z książką MIneralnej Kasi :D ale bardzo DZIĘKUJĘ CI ZA NIESPODZIANKĘ i za mini Hello Kitty :))) barrrrdzoooo się ucieszyłam btw pisałam u siebie o 2 nagrodach o których poinformuję bezpośrednio na blogach dziewczyn, które je dostaną - więc wyślę Ci coś na osłodzenie wygnania i podładowanie bateryjek :)) ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. No dziś nie jest 1 kwietnia ale i tak uznam to, że to żart iż zawieszasz bloga :P NIE WOLNO!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie da się ukryć, że brakuje Twoich wpisów;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję że pleciesz bzdury, bo Ci się na zesłaniu nie podoba :) Wracaj szybko, naładuj bateryjki i pisz dalej :) A jakimiś durnymi anonimami się nie przejmuj :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ja anonimy, groźby spamy dostaje c odziennie ... usuwam ten szit szkoda nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem trzeba się wyłączyć, pozbierać myśli i wszystkie swoje sprawy. Niech tylko z tyłu głowy przyświeca myśl, że wszystko będzie dobrze ;) Czekam na powrót!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pierdziel :D nei da sięCiebie podrobić :D wraca szybciutko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. O niee!! Bo jak Ci anonima wyślę, to Twój blog złapie przeciąg! Wracaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  16. wracaj! Bo wietrzenie blogaska szkodzi zaziębieniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak się dowiem, kto jest przyczyną Twojej decyzji to osobiście dam mu w pysk.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przejmuj się anonimem, tu wszyscy na Ciebie czekają :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Co z tą Polską, czyż ta osoba nie wie, że Sisi jest tylko jedna i nie do podrobienia? Phi. Nie przejmuj się i rób swoje, czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty jesteś niepodrabialna, jak już ludki wyżej zauważyli.Ta podróba na pewno jest marna i do pięt nie dorasta temu co tu tworzysz:) Odetchnij, wróć i po prostu rób dalej swoje, bo robisz to świetnie :)
    A korzystając z tego że zwalniasz tempo, to poszperam w Twoich postach wrześniowych, bo zaległości mam! Nie ogarniam nic ostatnio!

    OdpowiedzUsuń
  21. ha widzisz pode mnie się podszywali............. cóz to człwieika moze spotkac w czeluściach sieci!

    OdpowiedzUsuń