piątek, 4 września 2015

O poważnej radości czyli o prezencie od Interendo słów kilka

Wierzaj mi, prawdziwa radość jest rzeczą poważną.
Wierzam, wierzam panie Seneka, bo ja generalnie zawsze podpieram się rozumem ludzi mądrych – w tym tkwi przewrotny sekret mojej udawanej inteligencji…
No, ale nie o tym… Radość jest sprawą poważną i postanowiłam dziś podejść do zagadnienia w sposób dystyngowany i z odpowiednią dozą szacunku. Dlatego nie będzie dziś pseudointelektualnego bredzenia, wydumanego posta i autodmuchania w moje nadmiar już rozdęte ego. Dziś będzie post o czystej radości, jakiej doznałam za sprawą niejakiej uroczej Patrycji znanej jako Interendo KLIK! Moja miła dziękuję! Nawet nie wiesz, jak wielką radość mi sprawiłaś. I to w tak badziewnym momencie mojej egzystencji – ciepło na sercu, radość w duszy – znowu zachciało mi się chcieć! To jest dla mnie zupełnie niezwykłe i czarowne, gdy ktoś o mnie pomyśli.
Kochani – Franka jak zawsze pcha się w obiektyw…. A Wy patrzcie i podziwiajcie. Tyle cudowności – i wszystko dla mnie:).
Pudełko – samo w sobie zachwyca – nasza Interendo tworzy takie ładne kolaże:).




A w pudełku…


Voila!


Jest odzywka do moich keratynowych niby-loczków-niby-nóżek;)
Peeling wspaniały!
Rajstopy w psikaczu – ludu, ale bajer!
Kremy Ziaja
I miniaturki przesłodkie z Vichy – Franka już się przypięła ;)
No i coś dla ducha czyli lektura!!!!
A! Franka siedzi na koreańskich próbkach kremów – słabo czytam po koreańsku, ale mniemam, że to kremy;)
Był jeszcze fantastyczny opis zawartości – ale tego już nie pokaże, bo jeszcze mi wyczytacie;)
Jestem zachwycona i przystępuję do testów!!!! A Wy kochani możecie już zazdrościć!

37 komentarzy:

  1. to się nazywają piątkowe dary:D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :D zagadka pudełka rozwiązana :D i pięknie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  3. no pewnie, ze zazdrościmy! ;) po tym 'pudełku" to już tylko okładka Vogue"! no to teraz próbuje i nam relacjonuj, chociaż tyle będziemy mieć! :D

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super!!!
    czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie niespodzianki są najlepsze, Franka aż emanuje zachwytem :) Miłego testowanka, mam nadzieję, że ze wszystkich skarbów będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już kochana zazdrościmy :D ale Renia się cieszy, że Ty jesteś zadowolona z paczuchy- miłego testowanka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się ja też słabo czytam po koreańsku xD Testuj aż miło :D Czekam z utęsknieniem na recenzje z testów ( nawet jak coś okaże się niewypałem ;)) zwłaszcza chcę poznać wrażenia po rajstópkach w sprayu :D Meggaaaa jestem szczęśliwa, że Ci się podobało ! :D o to mi chodziło, żeby zrobić "Moim Dziewczynom" przyjemność :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo wielką radość mi uczyniłaś! Dziękuję!

      Usuń
  8. Ooooo :D uwielbiam prezenty!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko robi wrażenie. Wygląda nieziemsko. No i zawartość zacna. Z całego serca zazdroszczę (ale w taki pozytywny sposób) i zyczę udanych testów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaa, oczywiste, że zazdrościmy! Któż nie lubi takich paczek - niespodzianek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zazdroszczę, to na pewno :)
    Aktualnie czekam na Joybox'a, który zamówiłam już tydzień temu, ale nadal nie wiem, gdzie on jest :( Więc masz moją podwójną zazdrość :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie fajne :)

    rajstop w psikaczu nie lubię ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały gest! Takie rzeczy podnoszą na duchu :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę :D i życzę udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  15. korcą mnie prze okrutnie rajstopy w psikaczu :D
    ale poczekam ! poczekam na Twe ostre,subiektywne zdanie na ich temat :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjemne pudełeczko :) Kilka z tych rzeczy chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Miłego użytkowania życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna zawartość no i przepiękny kolaż :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rajstopy w sprayu zawsze mnie intrygowały, czy to działa? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile kosmetyków :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. ha tez zostałam wyróżniona takim pudełkiem i zaraz się nim pochwale na blogu;) cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajne pudełeczko dostałaś! Czekam na recenzje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. super paczucha - życzę jak najmilszego używania :)
    a rajstopy w psikaczu mocno mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie także zaintrygowały najbardziej rajstopy w psikaczu i ich działanie;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Super :)
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/38.html mogłabys poklikac u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem jak te rajstopy się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń