wtorek, 22 września 2015

O nagrodzie Entliczka słów kilka, czyli WYNIKI ROZDANIA!

Czasem łatwiej przyznać nagrodę niż rację. (S.J.Lec)
Dlatego dziś skoncentrujemy się wyłącznie na przyznawaniu nagród….

Oczywiście zgodnie z prawem zwyczajowym i stanowionym sam akt losowania Zwycięzcy poprzedziła skomplikowana procedura przygotowawcza.

Losy zostały wypisane. Rękodzieło w czystej, nieskalanej formie! Papier niestety nie był ręcznie czerpany…

Po dobudzeniu pana Heńka, zebrała się, znana już Wam dobrze, Komisja Kontroli Gier i Zakładów.


Vizer nie tylko czuwa nad prawidłowym przebiegiem losowania, ale również wciela się w pracownika ochrony – leży czujnie w progu… i konia z rzędem temu, kto dałby radę przepchnąć drzwi, które sprytnie blokuje swoją uroczą postacią.


Maszyna losująca jest gotowa!




Brodata sierotka zanurza swoją łapkę... I...

video





Mamy TO
Oto nasza ZWYCIĘŻCZYNI!

Tu fanfary i śpiewy zachwyconej dziatwy!

Kochana Laureatko. Proszę o kontakt w ciągu trzech dni! Koniecznie! Jeśli tego nie uczynisz w wymaganym regulaminem terminie, zmuszona będę powtórzyć całą operację. A nie chcemy przecież tego! Uwierz, że zebranie pełnego składu komisji Kontroli Gier i Zakładów jest bardzo frustrujące for all…. i nastręcza wiele kłopotu.
Tyle o głównym Laureacie. Teraz obiecana nagroda dodatkowa, którą postanowiłam przyznać kierując się swoim widzimisię w obrzydliwie egoistyczny sposób.
Po głębokich rozważaniach, bólu serca i woreczka żółciowego postanowiłyśmy - ja, Franka i Malkontentka - jednogłośnie i bezdyskusyjnie przyznać nagrodę Entliczka….

interendo!

Dlaczego? Bo to Entliczek - a tak naprawdę - interendo obdarowała mnie cudnie, gdy mi się nie chciało chcieć, zmotywowała mailami, to chciałabym i ja - chociaż drobno...:)

Ale żeby było milej – będzie jeszcze jeden drobiazg – symboliczny- nadprogramowy i wędruje on w łapki...

Iness!
No tego zgłoszenia przeoczyć nie mogłam!
I jeszcze jeden....
Monga!
(za JUTRO!)
Ha! I właściwie to wcale nie jest koniec. 
Przyznałam jeszcze dwie tajne nagrody! Ale... Z przyczyn technicznych Laureatki powiadomię o tym na ich blogach za ... około dwa tygodnie. 
Zatem czytajcie komentarze i nie dziwcie się niczemu:)

Dziewczyny – piszcie adresy! I zróbcie to szybciorem, albowiem jadę na tydzień w delegację a chciałabym wysłać nagrody przed a nie po;)


Gratuluję! I dziękuję za wspólną zabawę!

36 komentarzy:

  1. ojoj! jaka łaskawa maszyna! dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No ba! Vizer musi czuwać nad całą sytuacją, aby komisja kontroli gier i zakładów czasem przekrętów nie zrobiła :D Gratulację dla wszystkich !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Komisja Kontroli Gier i Zakładów najlepsza :D
    gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się do gratulacji :) Ochroniarz pierwsza klasa, z pysia uroczy, ale to na pewno tylko taka poza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wszystkim laureatkom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posmutniałam. Ale gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Zazdroszczę, bardzo ;)
    Ta komisja to zawsze szwankuje, ale jak psina ich przypilnowała, to wyszło zgodnie z regulaminem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ty lepiej uważaj, jedna z tych ukochanych twoich czytelniczek podrabia twój styl i ty masz malkontentke - ona jakąś też wymyśliła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkim zwyciężczyniom :) Kocham Twój styl pisania , jesteś niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Tyle nagród, tyle radości! Brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No świetny opis :))) Lubię Twoje ogłaszanie wyników :)) Gratuluję dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. hihi ile nagród się posypało, super! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwariowana jak zawsze :DDD
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej wszystkim wygranym... :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie RYSIEK??? sie ja sie pytam sie? to rysiek losował/tudziez ustawiał numerki ;) hahahahhaha

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaaaaaa! Gratuluję wszystkim i sobie też :) Od dzisiaj jeszcze bardziej lubię jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję serdecznie, dziewczyny się mega ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha :D Proszę o wypożyczenie tej samej komisji gier i zakładów :D przyda mi się i to bardzo :D Psina jest bossskaaaaa! :)) Jaaaaa dziękuję :))) Jest mi ogromnie przeogromnie miło! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wszystkim Szczęściarom! :-) Wygrana u Malkontentki to nie lada gratka, fiu fiu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja???? O kurcze!!! Że ja!!!! Ja przecież nigdy nic nie wygrałam!!!O matko ależ się teraz wzruszyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje, dziewczyny :p Sisi dzisiaj jak Święty Mikołaj :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkim serdecznie gratuluję! fantastyczne rozdanie! ;) komisja jak komisja ale ten cudowny śpiew! jeszcze mi dźwięczy w uszach! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. dla wszystkich wielkie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń