środa, 11 marca 2015

Już ja Was urządzę part.1

Deszcz za oknem, buro, zimno i beznadziejnie, dlatego również na blogu staram się dostosować do wszechogarniającego ponuractwa. Dziś ...

AKTUALIZACJA WŁOSOWA BY MALKONTENTKA


...
cytując klasyka- reszta jest milczeniem....




Nie, nie moi mili. Przerażający obraz aktualizacji luty-marzec nie jest rezultatem stosowania jakiegoś cudownego specyfiku kosmetycznego. Czupryna nie uległa też zanikowi w wyniku łykania suplementów, ziół, smarowania "szarą maścią" ;). To jedynie żarcik ...lub jak kto woli - wizualizacja koszmarnego snu wlosomaniaczki;). Foty powyżej, pomimo ze pochodzą z archiwum domowego Malkontentki, miały na celu z lekka pobudzić Was do życia w ten smutny dzionek i - być może - nieco rozbawić. Przestraszonych - serdecznie przepraszam.

Żarty żartami ale jeśli proces odpadu włosów nie ustanie to metamorfoza ze zdjeć stanie sie faktem...A moja głowa zamieni się w... - no właśnie w co??? W głowę mojego małżonka?? Eeee...


Ps. Kathy Leonia - nie rzucę kawy skąd ma energia bierze swą moc! ;)


UWAGA
INFORMUJĘ, ŻE KOMISJA KONTROLI GIER I ZAKŁADÓW JUŻ SIĘ POWOLI KONSTYTUUJE.




DLATEGO 
- KTO ZAPOMNIAŁ, NIECH SOBIE PRZYPOMNI - 
WYKORZYSTA SZANSĘ, 
ZMOBILIZUJE, 
RZUCI WYZWANIE LOSOWI 
I ...
PRZYSTĘPUJE DO ROZDANIA! klik

22 komentarze:

  1. A już myślałam, że to jakiś nowatorski specyfik tak zadziałał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze się boję, że właśnie tak zadziała...

      Usuń
  2. A ja na początku nie załapałam co to jest :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy lecą z głowy jak liście na jesieni. Tylko czekam aż zostanę łysa ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobny problem. Kompletnie nie wiem, gdzie lezy przyczyna.

      Usuń
  4. Tak przeczuwałam, że robisz Nas w balona :-) Aż uśmiechnęłam się sama do siebie! Aczkolwiek problem łysienia do śmiechu raczej nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie do śmiechu nie jest... Ale czasem moze lepiej sie jednak uśmiechnąć;) ...nawet przez łzy ...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wiesz ja z coraz większym lękiem sięgam po rozne specyfiki - zawsze sie boje ze zaszkodzą:)

      Usuń
  6. o Boziuuu na początku na prawdę myślałam, że wszystkie włosy wypadły... uff.. !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej patrząc na zdjęcie od razu się przeraziłam.. A po przeczytaniu dalej takie ufff :-) dobrze, że to tylko żart. :-) a robiłaś badania krwi? Bo może przyczyną jest niedobór czegoś. Mi włosy leciały garściami przy nieleczonej tarczycy i niedoboru żelaza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdrowa jak koń. Obstawiam raczej uczulenie na któryś z szamponów

      Usuń
  8. Ło Jezu! Jak dobrze, że to zdjęcie to żart, bo już się bałam, że włosy straciłaś :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Na szczescie nie przed i po zastosowaniu nowej odzywki ;)

      Usuń